neděle 28. srpna 2016

Dnešní příspěvek

jsem chtěl napsat dnes, logicky. Leč - duchem svěží, však tělem znaven, napíši jej tedy zítra. Tento týden jsem totiž strávil v práci kompletně celičký. Nějak už mne neposlouchají ani klouby prstů, klapky klávesnice trefuji jen stěží... Což by vlastně měla být ostuda, vzhledem k absolvované maturitní zkoušce ze psaní na stroji.
 
No, alespoň píši, ve světlejších okamžicích fyzického aparátu. Mám totiž třeba také maturitu z účetnictví, rozhodně však neúčtuji (štěstí pro firmy, že se tím pádem nestaly mými klienty. :-) 
 
Před týdnem, po návratu z lesa, jsem se na chatě chtěl pustit do nanášení izolace proti vodě. Chci totiž takovou nevzhlednou, betonovou plochu opatřit kamenným kobercem. Ale ouha, začalo pršet! Týden jsem byl v práci, to bylo nádherně, samozřejmě... A o jediném týdnu dovolené, který si letos vyberu, mají být zase bouřky!
 
Avšak, řečeno s klasikem, močiti proti větru jeví se býti záležitostí vrcholně nepraktickou.
 
Budu tedy nejspíše modelařit.
 
A vida, stejně jsem něco napsal! I když - za mnoho to, věru, nestálo...
 
 
S pozdravy mňau, čau a au
 
polámaný Gastrokocour     
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat